Bokningshjälp

Varför kommer det inte upp några träffar?

Du har valt en period när det inte finns något tillgängligt. Kontakta vår säljavdelning på telefon 0411-558725 så hjälper vi dig.

Vad gör jag när jag valt klart mina produkter?

Klicka på ?Fortsätt? i varukorgen. Du får då du upp en sida med där du fyller i namnen på alla gäster, dina kunduppgifter och din betalningsinformation.

Kan jag säkert lämna ut mina kortuppgifter?

Ja, all personlig information skrivs in på en krypterad sida (SSL 128 bits) där det är säkert att lämna ut uppgifter om dig själv och ditt betalkort.

Din e-postadress kommer bara användas till den bokningsbekräftelse vi skickar och i vissa enskilda fall, som t. ex. om du har glömt ditt användarnamn och lösenord.

Kan jag avbryta min bokning?

Ja, du kan avboka hela beställningen på om du klickar "Avbryt bokning" i varukorgen.

När har har jag gjort klart min bokning?

Din bokning är klar när du har fyllt i alla uppgifter på sidan som heter "Kundinformation och betalning" och därefter klickat på ?Bekräfta bokning? längst ner till höger. När bokning är genomförd visas din "Bokningsbekräftelse". Du kan när som helst logga in och titta på dina nuvarnade och tidigare bokningar. Klicka på "Logga in" och använd det användarnamn och lösenord du får tillsammans med din e-postbekräftelse.